Will-Fred.reismee.nl

Vertrek uit Durban naar Johannesburg airport

Nou de terugreis is aangebroken . Vroeg opgestaan ca 05.00 uur en we zijn om 06.00 uur vertrokken met de auto naar Johannesburg O.R. Tambo international airport. Ca 590 km te gaan. De autoreis verliep voorspoedig. Het weer was bewolkt in de ochtend en naar mate de reis vorderde werd het weer beter en brak de zon door en was het weer warm. Onderweg hebben we drie keer een stop gemaakt. Het was lekker rustig op de weg en we schoten snel op. Tegen 13.30 uur kwamen we aan in Johannesburg en hebben de huurauto afgeleverd en zijn toen gaan inchecken. Verder hebben we nog wat winkels bezocht. Het is een mooi airport wat recentelijk voor 2010 is opgeknapt en bijgebouwd. Om 18.00 uur moesten we boarden en om18.25. Uur gingen we de lucht in op weg naar Frankfurt. Helaas heeft Will op deze vlucht amper geslapen vanwege haar onrustige benen. En ik ja verbaast maar ook deze keer geslapen. Om ca 04,00 uur zijn we geland op Frankfurt en om 07.45 vlogen we weer naar Amsterdam waar we om 08,45 uur zijn geland. Koffers ophalen en naar de auto op P3 en toen zijn we naar huis gereden. We hebben erg veel genoten en veel gezien. Voor mij te kort maar aan alles komt een eind. We hebben een fijne vakantie gehad. Nou dit was dan ons verslag van onze vakantie in Zuid Afrika, Durban. Wij hopen ook dat jullie het leuk hebben gevonden van het geen we in ons reisverslag hebben geschreven en de foto's die wij erbij hebben gezet. Groetjes Will en Fred