Will-Fred.reismee.nl

Naar het Zulu dorp Phezulu

Vanochtend bezoek gehad van 6 stuks Mongoose in de tuin. Vandaag zijn we naar het Zulu dorp Phezulu gegaan midden in het land van de duizend heuvels. Vlak voor het dorp zijn er een paar craft shops waar je dingetjes en souveniers kunt kopen. Ook is er een restaurantje bij met een mooi uitzicht op het land van de duizend heuvels ( the thousend hills) Na hier thee te hebben gedronken zijn we naar Phezulu gereden. Het was er niet druk dus we konden alles op ons gemak bekijken want er zijn ook slangen te zien en krokodillen. Er waren twee toeristen die gingen een ontbijtje nemen in een hok met een krokodil. En natuurlijk aten zij krokodillenvlees. We kregen een rondleiding in het dorp en mochten verschillende hutjes in waar we uitleg kregen hoe men in zo'n dorp leeft. Om twee uur kregen we een Zulu dans te zien helemaaal en alleen voor ons tweetjes. Het was allemaal heel leuk in leerzaam. Toen zijn we even naar het huisje gegaan en daarna we nig de stables geweest maar helaas waren veel kraaampjes dicht jammer!!! Als afsluiting van de dag zijn we gaan eten bij Bangkok Wok. Dat was het weer tot morgen.