Will-Fred.reismee.nl

Maandag 3 sept.

Lekker uitgeslapen en in het huisje ontbeten. Opeens roept Fred dat ik naar buiten moet komen, en wat zie ik daar we hebben visite van de aapjes, echt leuk hoor om ze zo in de vrije natuur te zien, ze kwamen van alle kanten, we konden ze bijna aaien schattig he. 's Middags naar Mitchell park geweest,dat is midden in het centrum, het is en soort familiepark en je kan er bijzonder vogels, aapjes, schildpadden en nog meer dieren zien, jammer dat ze ook hier in kooitjes moeten zitten, maar het was indrukwekkend. Daar op een terrasje iets gegeten en gedronken en toen zijn we naar de Botanic garden gegaan. Het weer was lekker alleen veel wind dus lekker uitwaaien. Botanic garden ook midden in het centrum, het was er prachtig maar we waren een beetje aan de late kant, dus we hebben de helft niet kunnen zien, daar moeten we dus nog een keertje naar terug. Will zegt ja mag wel weinig in de parken zie de borden hahaha. Op weg naar het huisje nog even iets te eten gehaald bij Spar en een lekkere rustige avond in het huisje doorgebracht. Tot morgen