Will-Fred.reismee.nl

Zondag, het is mooi weer dus op naar het strand!!

De zon schijnt, maar echt warm is het niet en het waait behoorlijk. Ondanks is het toch druk op de boulevard en ook zijn er genoeg mensen die zich in de zee wagen brrrr, en wat denk je, ze zwemmen gewoon met hun kleren aan, en ik ben 3weken op zoek geweest naar een tankini hahaha. Ook zijn we naar het Ushaka marine world geweest en het is daar ontzettend mooi, en op een groot plein in het park was Durban Gots talent bezig, echt heel leuk. Neem eens een kijkje www.ushakamarineworld.co.za Toen even een hapje eten mmmm een heerlijke visschotel, fred neem oesters vooraf en ik ga er 1 proeven, dus ogen dicht en nergens aan denken, nou nee dat wordt dus geen tweede brrrrr. Ook lagen er kleine inktvisje op de schaal, dus weer ogen dicht en proeven maar mmmm lekker, maar niet naar kijken hahaha. Nou en toen de calorietjes eraf lopen, wat een kraampjes met van alles en nog wat, ik heb nog nooit zo'n grote braderie gezien hihi. 's Avonds even bij Ron aan geweest, die woont in de middle of now where allemaal smalle stijlen weggetjes pffff, best wel eng om daar te rijden. Toen naar de Sun Coast casino, jezus die is heeeel erg groot en overal kan je er eten, is er echt heel mooi. Rijk naar huis hahaha nou vergeet het maar. Dat was deze dag en toen naar het huisje en lekker slapen. Morgen weer een dag.