Will-Fred.reismee.nl

Rustige dag

Will heeft goed geslapen gelukkig en is weer een beetje bijgekomen van de dag hiervoor. Het weer is niet zo best als dat van gisteren. Het is ca 17 C. Beetje fris. Heb vanmorgen met Terry gesproken en hij heeft me over veel dingen verteld wat te doen. Terry en Lynn zijn de mensen van wie de cattage's zijn. Aangezien we geen zin hadden om ontbijt te maken zijn we op pad gegaan en zijn naar Musgrave centre gegaan een wat oudere kleine winkelcentrum en hebben hier ons ontbijt gegeten. Hmmm scrumble eggs en bacon, will scrumble eggs en tomaten. Altijd goed zo'n engels ontbijt. Na wat te hebben rondgelopen zijn we op weg gegaan naar de hele grote winkel centrum Gate way centre. Op de link hieronder staan foto' s van Gateway. We hebben vele leuke dingetjes gezien en will . Naar Vodaphone geweest op een prepay card te kopen, maar dat ging helaas niet zo snel. Het was er druk en uiteindelijk werden we geholpen en toen ik geregistreerd was moesten we naar de overkant andere Vodaphone shop om de simkaart te halen. Dus op naar de overkant. Daar kregen we se simkaart, nou terug naar de overkant om tegoed erop te laten zetten. Helaas we moesten terug omdat de telefoonnummer niet hadden doorgegekregen. Wat denk je weeer terug pfffffff. Ok dus op maar weer . Dezelfde persoon weer aangesproken, nee het nummer is nog niet bekend dat kan minstens een half uur duren. Ok dus onderhand balen van het wachten en zijn we een reastauranje maar gaan opzoeken om wat te eten en te wachten. Will heeft Hake(vis) genomen met rjst groente en aardappelen en ik heb calamari genomen met rijst en friet. Hmmm was heerlijk en we konden er weer tegen. Ok op maar weer naar vodaphone. En ja hoor het nummer was bekend en het tegoen werd erop gezet en dus hebben we internet. Nou we zijn moe en gaan terug naar ons huisje. Rust en morgen zien we wel weer verder. Doeg http://www.google.com.bz/search?q=gateway+durban&hl=nl&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=TOlCUMHwF8OxhAeKyoHwCA&ved=0CDcQsAQ&biw=1024&bih=672