Will-Fred.reismee.nl

Vertrek van Schiphol naar Frankfurt en dan Johannesburg

Vertrek van schiphol 30 augustus 2012 naar Frankfurt. Het was een korte vlucht van ca45 minuten met een A320. Service was goed en ook de vlucht ging goed. Op Frankfurt hebben we tot 22.15 uur moeten wachten voor de vlucht naar Johannesburg. We vlogen met de nieuwe A 380. Jeetje wast een groot ding ca 500 passagiers. Service van Lufthansa was erg goed!! Ik die normaal niet slaap in een vliegtuig heb bijna de gehel vlucht geslapen en ach jee Will heeft bijna de hele nacht niet geslapen en was dus hartstikke moe. Geland op johannesburg airport ca08.45 uur. Nou eer dat we de koffers hadden nou pffff 500 en meer stonden allemaal te wachten op hun koffers en ik ( Fred) laat mijn koffer voorbij gaan hahah dus weer wachten. Eindelijk alle koffers en we gaan de huurauto ophalen. Ok vetrek met de auto naar Durban ca 11.00 uur. Onderweg was het heel druk met verkeer veel controles en allemaal tolwegen. De weg naar Durban was heel goed. We hebben er lang over gedaan en we kwamen in Durban aan om ongeveer 19.00 uur aan. Aangekomen in de cottage hebben we eerst lekker een douche genomen na de lange reis pfffff nee hoor de douche was hmmm heerlijk. Wekregen honger en we hebben eerst bamisoep gemaakt maar helaas was niet genoeg dus op naar Durban, Florida road voor een hapje halen bijna Bangkok Wok Thais restaurant. Het was heerlijk en lekker pittig. Omdat we beiden en vooral Will moe waren zijn we vroeg gaan slapen. Weltrusten en tot morgen Will en Fred