Will-Fred.reismee.nl

Start gemaakt met het inpakken van de koffers

Vandaag maar een start gemaakt met het inpakken van onze kofffers. Wat nemen we mee. Natuurlijk zal het wel weer eens teveel zijn hahahaha. Vrouwen nemen altijd teveel mee en ik zei het mag maar 21 kg zijn wat je mee mag nemen. Dus!!!!!!!! Maar ja denk dat wat te veel is in mijn koffer terecht komt. We hebben er ernorm veel zin in en ik kan eigenlijk niet meer wachten tot we mogen gaan vliegen. Aankomende donderdag is het dan eindlijk zover en dan mogen we vertrekken. Will en Fred

Reacties

Reacties

Ans Engels

Zelf neem ik ook altijd zoveel mogelijk mee, van je weet maar nooit!!

Tanja Smulders

Hoi Fred en Wil, ik wens jullie een hele fijne tijd in Zuid-Afrika. Geniet ervan en laat die vakantieverhalen en foto's maar komen. Ben erg benieuwd. Maar wel jammer dat ik je niet meer zie Fred. Ik heb nog één weekje te gaan bij Cunningham. Donderdag als jullie vertrekken heb ik mijn laatste werkdag.... Op 27 sept nog wel een afscheidsborrel op de zaak, maar dan ben je vast nog niet terug..... Fijn om je de laatste 2,5 jaar als collega te hebben mogen meemaken.

Petro en Hettie

Hallo fred en Wil,
Eindelijk weer terug naar je (jullie) geliefde Afrika!
We weten niet hoe lang jullie vakantie gaat duren, maar geniet er maar weer van. Wij zullen de foto's en de verhalen op het weblog volgen en daarmee ook een beetje het 'Afrika-gevoel' ervaren.

Heel goede reis en vooral veel plezier!

Groet,
Hettie, Petro en de kids

Ans Engels

Fred en Wil, ik wens jullie een hele fijne vakantie toe!

Vlieg voorzichtig!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!